کاربر گرامی، ضمن تشکر از شما بابت انتخاب شیرازگِیت، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از عضویت در سایت، خرید محصولات و استفاده از هر یک از خدمات به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سایت شیرازگِیت است، تقاضا میکنیم مفاد زیر را مطالعه کنید.
این توافقنامه از یک طرف از جانب شیرازگِیت به آدرس وبسایت shirazgate.com و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نمایندهی شما، جانشین یا مورث شما) از لحظهی استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.
تعاریف:
کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نمایندهی شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.
وبسایت: وبسایت اینترنتی شیرازگِیت به آدرس shirazgate.com است.
شرایط و قوانین و یا توافقنامه:
قرارداد قانونی که شما با ما میبندید شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی و دیگر سیاستها، دستورالعملها و مقرراتی میشود که در وبسایت ما وجود دارد.
روز و ساعت کاری: روزهای کاری وبسایت شیرازگِیت از شنبه تا پنجشنبه بهجز روزهای تعطیل در تقویم رسمی خواهد بود و ساعات کاری این وبسایت از ساعت 8 صبح الی 8 عصر خواهد بود.
محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی اشتراکهای پریمیوم، سرویسها و اپلیکیشنها است.
گیفتکارت: گیفتکارتها شامل ریدیم کدهای سرویسهای مختلفاند.
فرم سفارش پرداختهای خارجی: تمامی فرمهای مربوط به پرداخت، اعم از شارژ حساب پیپال (PayPal)، سفارش پرداختهای خارجیای که بهعنوان محصول در فروشگاه وجود ندارند، شارژ حساب کاربر در پلتفرمهای خارجی نظیر سایت هتلها، پلتفرمهای خارجی نظیر سرویسدهندههای سرور مجازی و...
حقوق، مسئولیتها، تعهدات و قوانین و مقررات کلی وبسایت شیرازگِیت
باتوجه به اینکه وبسایت شیرازگِیت در ایران فعالیت میکند، کاملا مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و ضوابط ناظر به محل فعالیت و عرضهی خدمت که توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت وضع شده، میباشد.
مجموعهی شیرازگِیت دارندهی نماد اعتماد و تاییدیه از وزارت صنعت معدن و تجارت است.
شیرازگِیت ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در صفحهی قوانين و مقررات سامانه نماد اعتماد الكترونيكي به آدرس https://enamad.ir/Laws و اصلاحات بعدی آن است.
عضویت در سایت، خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات وبسایت شیرازگِیت به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
نظر به اینکه حوزهی فعالیت وبسایت شیرازگِیت پرداخت ارزی است، لذا این فروشگاه به هیچ سازمان دولتی یا خصوصی مربوط نیست.
لایسنسها و کارتهای اعتباری ارزی موجود در فروشگاه شیرازگِیت تنها دارای اعتبار زمانی است و فاقد ارزشگذاری مادی و در نتیجه واگذاری و بازفروشی به غیر است، لذا کاربر نهایی قابلیت تبدیل اشتراک خود به ارز واقعی یا هرگونه احتکار یا انبارکردن آن را نخواهد داشت.
بهدلیل سیاستهای ارزی دولت محترم جمهوری اسلامی ایران، مجموعهی شیرازگِیت اعلام میکند که این مجموعه هیچگونه نقلوانتقال ارزی در داخل کشور و یا از ایران به کشورهای دیگر از منابع داخلی نداشته و ندارد و کلیهی فعالیتهای وبسایت از جمله فروش اشتراک و کارتهای اعتباری ارزی از طریق منابع ارزی خارجی شخصی مالکان مجموعه پرداخت میشود.
همچنین اعلام میکنیم که این وبسایت و کلیهی زیرمجموعههای آن هیچگونه مبادلهی ارزی نقدی با هیچ شخص و یا شرکتی ندارد و از دریافت ارز از مشتریان بابت خدمات مشروح در وبسایت معذور است. همچنین کلیهی فعالیتهای این مجموعه به ریال است و در داخل کشور هیچ ارز دیگری قابلقبول نیست.
تمامی لایسنسها و اشتراکهای گردآوریشده در شیرازگِیت از شرکتها و کمپانیهای ثالث خارجی (غیر بومی) است که کشور عزیزمان ایران را تحریم کردهاند و هیچگونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویسهای صاحب امتیاز داخل کشور در این سایت بهفروش نمیرسد.
شیرازگِیت متعهد به اجرای مفاد قرارداد منعقدهی قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
شیرازگِیت جهت بهبود در ارائهی خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفادهی ارائهشده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دورهای این صفحه اقدام کنند تا از تغییرات احتمالی آگاه شوند.
کلیهی اصول و رویههای شیرازگِیت منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای شیرازگِیت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفادهی مستمر شما از سایت بهمعنی پذیرش هرگونه تغییر است.
شیرازگِیت خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و بههیچعنوان این حقوق را نقض نمیکند.
سایت شیرازگِیت ممکن است دارای لینکهایی به سایتهای دیگر باشد؛ این سایتها تحت نظارت و کنترل سایت شیرازگِیت نیستند و سایت شیرازگِیت هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایتها شامل لینکهای دیگری که ممکن است در این سایتها باشند ندارد. سایت شیرازگِیت این لینکها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینکها بهمعنی تایید یا هر نوع ارتباط ما با ادارهکنندگان آنها نیست. سایتهایى که در آگهیهای سایت شیرازگِیت لینک میشوند را افرادی خارج از سایت شیرازگِیت اداره میکنند؛ بنابراین سایت شیرازگِیت نمیتواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق میکنید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایلهای مخرب دیگر که میتواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از دادهها و فایلهای متعلق به سایتهای لینکشده در سایت شیرازگِیت باشد، خود برعهده خواهید داشت.
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی کد خرید از سایت به کاربر نرسد موجب ازبینرفتن حق کاربر نمیشود. همچنین شیرازگِیت مسئولیتی در قبال خرابیها و یا عدم سرویسدهی بهدلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساختهای مورد نیاز ندارد.
سایت شیرازگِیت در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسیشدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
سایت شیرازگِیت در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائهی سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیهی مطالب یا خدمات خویش اقدام کند.
شیرازگِیت امکان طرح شکایت یا دریافت پشتیبانی در طول اشتراک از طریق سامانهی پشتیبانی وبسایت را به مشتریان خود میدهد.
علیرغم اینکه در مجموعهی شیرازگِیت، در مواقع طرح شکایت، اولویت اول جلب رضایت مصرفکننده و مصالحه با مشتری است، در صورت ناتوانی در حل اختلاف، نقش مرکز (وزارت صنعت و معدن) را بهعنوان میانجیگر در جهت حل اختلافات مسالمت آمیز میپذیرد.
هرگونه استفاده از نام، عنوان یا لینک شیرازگِیت در هر نوع رسانه و رسانههای دیجیتال به هر نحو بدون دریافت رضایت کتبی از شیرازگِیت پیگرد قانونی دارد.
شرایط سلب مسولیت (Disclaimer)
مجموعهی شیرازگِیت واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی است و سازندهی نرم افزار و یا مالک سرویس یا برنامه نیست، لذا مسئولیت هرگونه تغییر در سیاستهای سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا اشتراک با کامپیوتر، سیستم عامل و یا تلفن همراه کاربر، بر عهدهی شیرازگِیت نیست؛ از اینروی، به کاربران گرامی توصیه میشود پیش از خرید، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرمافزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب کنند و از عملکرد آن مطمئن شوند و آنگاه اقدام به خرید کنند.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس، اختلال کارکرد، فیلتر یا تحریمشدن خود سرویسها و باگ نرمافزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس است.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال تغییر تعرفههای سرویس ثالث ندارد.
شرایط فورس ماژور
در صورت بروز هرگونه مشکل که منشا آن شیرازگِیت نباشد، مانند: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاستهای سرویس ثالث، اختلال کارکرد سرویسها و باگ نرمافزاری شرکت ثالث، مشکلات اینترنت کاربر، مشکلات و محدودیتهای مخابراتی کشور و یا تحریمهای بینالمللی یا فیلترشدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) و… مسولیتی بر عهدهی شیرازگِیت از بابت دیرکرد تحویل محصول یا جبران خسارت و برگرداندن هزینههای اصلی نخواهد بود.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفادهی شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه شیرازگِیت مسولیتی در قبال روزهای ازدسترفتهی اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد.
مجموعهی شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجودبودن محتوای مورد نظر کاربر، در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
مجموعه شیرازگِیت پرداختیار واسط است و اطلاعات ذکرشده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکرشده است و گاهاً ناقص و یا بهدلیل تغییر سیاست سرویسدهندهی ثالث تفاوت پیدا میکنند؛ در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد برای «مغایرت کالا و خدمت تبلیغشده در وبسایت با کالا و خدمات دریافتی» نیستند و سرویس دریافتشده، قابلیت کنسلشدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. کاربر موظف است قبل از خرید، تحقیق کافی به عمل آورده و از خدمت مورد نظر در سایت سرویسدهندهی ثالث مطمئن گردد.
کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. شیرازگِیت مسئولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
کاربر موظف است علاوهبر رعایت و پذیرش قوانین شیرازگِیت، قوانین شرکت تولیدکنندهی نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه شیرازگِیت نخواهد بود. برای مشاهدهی این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه کند.
در زمانی که امکان ارائهی محصول به هر دلیل اعم از اتمام موجودی، تغییر پلنها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و... وجود نداشته باشد، هیچگونه الزامی جهت تحویل آن برای شیرازگِیت وجود نخواهد داشت لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفیشده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
.در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود
مجموعهی شیرازگِیت میتواند در هر زمان و بدون دلیل، کیفیت ارائهی خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارائهی خدماتش پایان دهد.
شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیلهای ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفهی بررسی صندوق ایمیل به عهدهی خود کاربر است.
شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هرگونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و... که منشا آن شیرازگِیت نباشد، ندارد.
یادآور تمدید اشتراک بهعنوان یک ویژگی اضافه در راستای جلب رضایت مشتریان برای برخی محصولات شیرازگِیت ارائه میشود، اما ارسال آن جزو شرح وظایف این مجموعه محسوب نمیشود.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال کارمزد تراکنش درگاه های پرداخت واسط و سامانه شاپرک بانک مرکزی ندارد.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال دریافت یا عدم دریافت جوایز یا امتیازات اضافهای که تحت عنوان Perks یا جایزه با خرید اشتراک برای کاربر ایجاد میشود ندارد.
قوانین و تعهدات کاربر / مشتری / مصرفکننده
ثبت سفارش، عضویت و بهطور کلی استفادهی هر یک از خدمات شیرازگِیت به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت در همین صفحه است.
کاربر موظف است علاوهبر رعایت و پذیرش قوانین شیرازگِیت، قوانین شرکت تولیدکنندهی نرمافزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین، مسئولیتی متوجه شیرازگِیت نخواهد بود. برای مشاهدهی این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
هر مشتری موظف است برای خرید از سایت شیرازگِیت، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق به خود باشد و در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخصی دیگری است، مجموعه شیرازگِیت میتواند از ارائهی خدمت اتناع ورزد.
آدرس ایمیل کاربر بهعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهدهی خود کاربر است.
کاربر موظف است در صورت ضرورت اطلاعات (نام کاربری و رمز عبور اکانت) حسابی که قصد خرید اشتراک برای آن را دارد، در اختیار مجموعه جهت پرداخت قرار دهد.
مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن، بهدلیل بیدقتی کاربر، بر عهدهی کاربر است و امکان مرجوعکردن لایسنس/گیفتکارت و یا تعویض آن با نوع دیگر، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا لایسنس/گیفتکارتها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوعکردن آن به پنل صادرکنندهی لایسنس وجود ندارد.
کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوهی اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. شیرازگِیت مسئولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
کاربر متعهد است که از خدمات شیرازگِیت در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی استفاده کند؛ یعنی نباید خدمات مذکور را ابزاری جهت سوء استفاده قرار دهد.
استفاده از خدمات شیرازگِیت برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به داراییهای فکری (Intellectual Property Rights) شیرازگِیت ایجاد نمیکند. کاربر نباید در اموال مذکور دخل و تصرف نماید. مثلا طرحهای موجود در سایت شیرازگِیت را کپی کند و آنها را در سربرگ و یا کارت ویزیت خود مورد استفاده قرار دهد.
چنانچه هزینههای خدمات، نرخ ارز خارجی و... افزایش یابد، شیرازگِیت میتواند نرخ پلنهای خود را بلافاصله افزایش دهد.
کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی، مشکلات خود را با لحنی کاملاً رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هرگونه پرخاشگری، بیادبی یا بیاحترامی، ادامهی گفتگو مسدود شده، سفارش وی لغو و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودتدادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز میتواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفاً یک حساب کاربری در سایت شیرازگِیت ایجاد کند. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری بهعنوان تخلف محسوب میشود و حق مسدودکردن یا حذف حسابهای کاربری جعلی یا تکراری در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای شیرازگِیت محفوظ خواهد بود.
چنانچه برای شیرازگِیت مشخص گردد که وجه واریزی مستحق اللغیر بوده و متعلق به شخص دیگری است و یا این که اشخاص ثالث با عنوان برداشت غیرقانونی وجه از حساب خود شکایتی مطرح نمایند شیرازگِیت اقدام به قطع فوری ارایه خدمات موردی و یا کلی، همراه با فسخ قرارداد به کاربر می نماید به علاوه، شیرازگِیت مطابق با قوانین، موظف است مراجع قانونی ذیربط را در این باره آگاه سازد و اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع قضایی قرار دهد و کاربر بهتنهایی و مطابق این قرارداد و قوانین و مقررات موجود موظف به جبران کلیهی خسارات به اشخاص ثالث و شیرازگِیت است.
ممکن است علاوهبر تعهدات این قرارداد، هر یک از خدمات دارای مقررات خاص باشد. کاربر علاوهبر تعهدات مندرج در این قرارداد، ملزم به رعایت سایر مقررات مرتبط با خدمات است که در وبسایت شیرازگِیت اعلام میشود.
ممکن است مقررات و شرایط خدمات شیرازگِیت در طول زمان تغییر کنند و کاربر متعهد به رعایت آنها است. بههمیندلیل کاربر موظف است جهت اطلاع از تغییرات مذکور، تمهیداتی بیاندیشد. در صورت تعارض مقررات و شرایط خدمات با مفاد این قرارداد، مفاد قرارداد میان طرفین حاکم است.
ممکن است اقامتگاه کاربر و یا مخاطب خارج از کشور ایران باشد. بهمنظور پیشگیری از پیچیدگیهای حقوقی ناشی از اختلاف اقامتگاه طرفین، محل انعقاد و اجرای این قرارداد و مقررات مرتبط با آن شهر شیراز از ایران و قانون حاکم بر روابط طرفین، قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از نام، عنوان یا لینک شیرازگِیت در هر نوع رسانه و رسانههای دیجیتال به هر نحو بدون دریافت رضایت کتبی از شیرازگِیت پیگرد قانونی دارد.
خریدار موظف است شمارهی سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداریشده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش، این کد را به پشتیبان سایت اعلام نماید.
همچنین صحت آدرس و مشخصات دقیق پستی گیرنده (مثل کدپستی) به عهدهی خریدار است و در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از نقص در آدرس اعلامی، سایت شیرازگِیت هیچ مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی، تعویض و مرجوعی آن ندارد.
بعضی از مواقع ممکن است سایت شیرازگِیت نیاز به تایید هویت کاربر داشته باشد که این موارد در زمان مقتضی با درخواست سایت شیرازگِیت جهت ارائهی مدارک انجام خواهد شد. مواردی همچون تصویر کارت ملی نیز جهت تایید هویت برخی از کاربران در سایت مورد نیاز است.
هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل میتواند در سایت سایت شیرازگِیت حساب کاربری ایجاد کند. افراد زیر ۱۸ سال باید تحت نظر والدین و یا قیم قانونی خود از خدمات سایت شیرازگِیت استفاده کنند.
قوانین مربوط به محصولات مجازی شیرازگِیت و مدتزمان تحویل
مدتزمان تحویل سفارش از سمت فروشگاه شیرازگِیت آنی و لحظهای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بیانجامد. در صورت بروز شرایط ویژه، سرویسدهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
استرداد وجه برای محصولاتی که بهصورت از پیش ساختهشده هستند، بدین صورت که یک ایمیل و پسورد آمادهی تحویل کاربر داده میشود، به هیچوجه وجود ندارد.
استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، مانند اپل موزیک، اسپاتیفای و… در صورت استدلال منطقی از سمت خریدار و یا بروز برخی مشکلات وجود دارد.
عودت مبالغ پرداختی در صورت استفاده خریدار از سرویس یا محصول، بدین صورت است که مدتزمان استفادهشده محاسبه شده و از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
هنگام ثبت سفارش نسبت به واردکردن ایمیل و شمارهی تماس صحیح دقت کنید؛ چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میشود و یا در شیرازگِیت حساب کاربری داشته باشید تا مشخصات محصول خریداریشده را در پنل کاربری خود مشاهده کنید (بهندرت در تلگرام و واتس اپ ارسال میشود).
تمامی محصولات مجازی از پیش ساختهشده قبل از ارسال بررسی میشوند و امکان مشکلاتی مانند نادرست بودن رمز عبور و… بهندرت در آنها وجود دارد.
کلیهی محصولات مجازی شیرازگِیت برای مقاصد غیرتجاری و استفاده شخصی کاربران عرضه و ارائه میشود و بر این اساس شیرازگِیت پاسخگوی اقدامات تجاری خریداران نخواهد بود.
قوانین و توضیحات اکثر محصولات مجازی
در شیرازگِیت بهعلت متفاوتبودن شرایط هر محصول در بخش «توضیحات محصول» صفحهی همان محصول شرح داده شده است و در این صفحه (قوانین و مقررات سایت) دیگر ذکر نشده است. ثبت سفارش بهمعنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» است.
همچنین بخشی از قوانین بهدلیل رعایت دقیقتر و مهمتر پس از تکمیل سفارش به ایمیل شخصی خریدار ارسال خواهد شد. در صورت عدم رعایت قوانین، شیرازگِیت هیچگونه ضمانتی در برابر محصول خریداریشده به مشتری نخواهد داد.
پشتیبانی شیرازگِیت تا انتهای روز اشتراک محصولات مجازی پاسخگوی خریداران است و در صورت بروز مشکل، اقدام به تعویض اکانت میکند.
خریدار امکان تغییر اطلاعات اکانتها و اشتراکهای از پیشساخته (مخصوصا پسورد) را ندارد. در صورت تغییر اطلاعات اکانت توسط خریدار، شیرازگِیت هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دسترفته ندارد. وظیفهای بابت عودت وجه به خریدار ندارد و اکانت دیگری بدون خرید مجدد کاربر به او ارائه نمیدهد.
اشتراکهای فمیلی اپل مانند اپل موزیک و… بهعلت به اشتراکگذاشتهشدن روش پرداختی شیرازگِیت بین کاربران، در صورتی که اپل آیدی خود را با گیفتکارت شارژ کردید و مایل به انجام خرید از اپاستور بودید با پشتیبانی شیرازگِیت در تماس باشید تا کد CVV2 برای شما ارسال شود؛ سپس متود پرداخت را اعتبار اپل آیدی قرار دهید. در صورتی که متود پرداخت شما کارت بانکی ما باشد، اشتراک شما لغو و موظف به پرداخت کل هزینهی فمیلی خواهید شد.
درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزلهی موردتاییدبودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شیرازگِیت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
شیرازگِیت حق ندارد بدون دلیل مشخصی و بدون اطلاع رسانی قبلی به خریدار، اکانت یا اشتراک خریداریشده کاربران را قطع یا محدود کند.
در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از شیرازگِیت خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد، شیرازگِیت میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
شرایط فورس ماژور
تمامی محصولات مجازی وبسایت شیرازگِیت بهعلت تحریمها ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت بهوجودآمدن تحریم، شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت؛ هیچگونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداختشده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارتهای احتمالی واردشده به خریداران ندارد..
خروج خریدار از فمیلی اسپاتیفای و اپل، همچنین درخواست به شیرازگِیت جهت خارجکردن خریدار از فمیلی اسپاتیفای، اپل و گوگل به منزلهی عدم نیاز به سرویس خریداریشده است.
شرایط و ضوابط ارسال و تحویل سفارشات (Delivery Policy)
آدرس ایمیل کاربر بهعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهدهی خود کاربر است. با اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزلهی مورد تاییدبودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد شیرازگِیت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیلهای ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر است.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس / برنامه /سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم دریافت پیامک بهدلایلی از قبیل انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و ... که منشا آن شیرازگِیت نباشد، ندارد.
با توجه به این که ثبت سفارش به صورت سیستمی انجام می شود، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
شیرازگِیت جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند.
مدتزمان تحویل سفارش از سمت شیرازگِیت آنی و لحظه ای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بی انجامد، در صورت بروز شرایط ویژه سرویس دهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید بهمعنی رزرو سفارش نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند بنابرین سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که مجموعهی شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی نسبت به محصولات و خدماتی که در سبد خرید رها شدهاند، ندارد.
مجموعهی شیرازگِیت حق تصمیم بر ارائهی هر یک از سرویسها را برای خود محفوظ میدارد و در حالتهایی که امکان ارائهی یکی از سرویسها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد، سرویسدهنده میتواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید؛ در این صورت وجه دریافتشده کاملا به حساب معرفی شده از سمت مشترک، بازگردانده خواهد شد.
در صورت تغییر قیمت محصول پس از ثبت سفارش کاربر و عدم تکمیل آن، بایستی ما به التفاوت مبلغ نسبت به قیمت جدید پرداخت گردد در غیر این صورت سفارش کاربر لغو میشود و مبلغ دریافتی تماماً به حساب بانکی معرفیشده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش کاربر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مورد نظر وجود نخواهد داشت.
در هنگام خرید از درگاههای پرداخت شیرازگِیت مبلغی تحت عنوان کارمزد تراکنش توسط درگاههای پرداخت واسط و سامانهی شاپرک بانک مرکزی به مبلغ خرید شما اضافه خواهد شد که این مبلغ هیچگونه ارتباطی به این مجموعه و شرکت شیرازگِیت ندارد.
شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات (Support & Warranty)
مدتزمان اشتراک شما بهمعنی مدتزمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداریشده است و محصول ارسالشده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دورهی اشتراک است و در صورت بروز هرگونه مشکل در پریمیومبودن اکانت با تماس با پشتیبانی، محصول مربوطه تعویض خواهد شد لذا در صورت بروز هرگونه مشکل به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد. لذا در صورت استفادهنکردن شما، مجموعهی شیرازگِیت مسئولیتی در قبال روزهای از دسترفتهی اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد؛ لذا متعاقباً امکان تعویض یا عودت وجه نیز برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
مدتزمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس و اشتراکهای مادامالعمر (Lifetime) حداکثر یکسال است.
در صورت هرگونه دستکاری اطلاعات پرداخت از قبیل اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع حساب جاری، کنسلکردن اشتراک و... توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائهی پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
شیرازگِیت هیچگونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس، اختلال کارکرد خود سرویسها و باگ نرمافزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس است.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیلشده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائهی پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر آموزش آپدیت و بهروزرسانی نرمافزار، نصب نرمافزار، نحوهی فعالسازی و استفاده از لایسنس و… جزء وظایف اپراتور شیرازگِیت نیست. با این وجود، شیرازگِیت با راهاندازی بخشی به نام «وبلاگ» و بخش «سوالات متداول» اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را کرده است.
مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده از اکانت و لایسنسها بر عهدهی خود کاربر است و در صورت عدم توجه به این نکات، مجموعهی شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودتدادن وجه بسته خواهد شد.
در محصولات اشتراکی، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی بهاشتراکگذاشتن لایسنس، مجموعهی شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودتدادن وجه بسته خواهد شد.
بههیچعنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شدهاند، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از شیرازگِیت خریداری کرده باشند و مدتزمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد، شیرازگِیت میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق پشتیبانی پیگیری کنند و از ارسال پیامهای مکرر برای یک موضوع، جداً خودداری کند.
مجموعهی شیرازگِیت هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت یا تماس با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح کند و در صورت هرگونه پرخاشگری، بیادبی یا بیاحترامی، ادامهی گفتگو مسدود شده، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودتدادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز میتواند بیدرنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
کاربر میبایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند. به تیکتها و پیامهای غیر رسمی یا بهصورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اپراتور شیرازگِیت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرفنمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب کند. شیرازگِیت هیچگونه مسئولیتی بابت پاسخگویی به تیکتهای تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.
شرایط عودت / استرداد وجه (Refund & Reimbursement)
اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر فقط تا پیش از آمادهسازی و انجام سفارش و یا ناتوانی شیرازگِیت در ارائهی لایسنس موردنظر قابلقبول است.
نوع فمیلی، اشتراکی، دانشجویی و یا اختصاصیبودن و یا ریجن و پلن سرویسها بهصورت کاملاً واضح برای تمامی محصولات در تمامی محصولات درج شده است؛ لذا بههیچعنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، فقط در صورت استدلال منطقی خریدار وجود دارد.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میشود و ارتباطی به میزان استفادهی شما از سرویس مربوطه ندارد. لذا در صورت استفادهنکردن شما، مجموعهی شیرازگِیت مسئولیتی در قبال روزهای از دسترفتهی اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام میرسد و متعاقباً امکان تعویض یا عودت وجه نیز برای محصول مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
امکان لغو سفارش و عودت وجه بهدلیل عدم همکاری کاربر یا امتناع وی از ارائهی اطلاعات حساب (یوزرنیم و پسورد اکانت در سرویس مورد نظر) وجود نخواهد داشت.
طبق آییننامهی اجرایی تجارت الکترونیکی، بههیچعنوان برای محصولاتی که بهصورت غیر فمیلی یا اختصاصی فعال شدهاند، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورت لغو سفارش و درخواست استرداد وجه (از هر طرف و به هر دلیلی) پس از فعالسازی اشتراک و با موافقت مجموعه، هزینهی لغو سرویس و مبالغ پرداختشده بابت کارمزد خدمات و پشتیبانی سرویس، شارژ حساب کاربری و مدتزمان استفاده عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر عدم توجه به قوانین و... خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمیشود.
درصورتی که خرید کاربر شامل «کارمزد پرداخت درگاه واسط» شده باشد، این مبلغ شامل عودت وجه نخواهد بود.
در صورت هرگونه دستکاری اطلاعات پرداخت از قبیل اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع آن، کنسلکردن اشتراک و... توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائهی پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
بهدلیل عدم دسترسی شیرازگِیت به حساب بانکی کاربران، در صورت لغو سفارش پیش از تکمیل آن از سمت شیرازگِیت، مسئولیت پیگیری استرداد وجه به عهدهی خود کاربر خواهد بود.
بنا به دستور واحد کسبوکارهای مجازی پلیس فتا بهمنظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی، امکان عودت وجه بدون احراز هویت (تایید شماره تلفن) وجود نخواهد داشت.
بنا به دستور واحد کسبوکارهای مجازی پلیس فتا بهمنظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی، در صورت عدم تطابق مشخصات کاربر با مشخصات دارندهی حساب بانکی و مالک خط، امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت.
عودت و استرداد وجه تنها از طریق «شماره شبا» (شناسهی حساب بانکی ایران یا همان IBAN) و بهوسیلهی پایانهی «پایا» بانک مرکزی توسط دپارتمان حسابداری مجموعه بهصورت مستقل و مجزا در ساعات اداری صورت میگیرد.
وجه پرداختی برای خریدهایی که حساب آنها احراز هویت (تایید شماره تلفن) شده است به فاصلهی ۳ الی ۷ روز کاری عودت میگردد.
در هنگام خرید از درگاههای پرداخت شیرازگِیت مبلغی تحت عنوان کارمزد تراکنش توسط درگاههای پرداخت واسط و سامانهی شاپرک بانک مرکزی به مبلغ خرید شما اضافه خواهد شد که این مبلغ هیچگونه ارتباطی به این مجموعه و شرکت شیرازگِیت ندارد.
ضوابط حق نشر و استفاده (Copyright/DMCA)
تمامی لایسنسها و اشتراکهای گردآوریشده در شیرازگِیت از شرکتها و کمپانیهای ثالث خارجی (غیر بومی) بوده که کشور عزیزمان ایران را تحریم کردهاند و هیچگونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویسهای صاحب امتیاز داخل کشور در این سایت به فروش نمیرسد.
همهی مطالب در دسترس از طریق سایت و شبکههای اجتماعی شیرازگِیت، مانند متن، تصاویر، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیهی محتوای تولیدشده توسط شیرازگِیت، جزئی از دارایی های فکری این مجموعه است و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شیرازگِیت بوده و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شیرازگِیت محفوظ میدارد.
استفاده از خدمات شیرازگِیت برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به داراییهای فکری شیرازگِیت ایجاد نمیکند. و هرگونه کپی برداری، به هر نحوی شرعاً و قانوناً مجاز نیست.
لایسنس و مجوز حق استفاده از فونت بهکار فته در سایت شیرازگِیت بهصورت اختصاصی برای این مجموعه خریداری شده و هرگونه استفاده از آن، به هر نحوی از طرف مولف و ناشر فونت شرعاً و قانوناً مجاز نیست.
ضوابط حریم شخصی، رازداری و امنیت
محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد فروشگاه شیرازگِیت محرمانه است و تنها با حکم قانون و یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. شیرازگِیت جهت تامین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد اما امنیت حساب کاربری در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را به هیچوجه تضمین نمیکند.
در هنگام بازدید شما از وبسایت شیرازگِیت، کوکیهای مشخصی برای تحلیل استفادهی کاربران از این وبسایت بر روی کامپیوتر شما نصب میشود. این کوکیها شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن شما نخواهند شد. مهمترین استفادهی این کوکیها تحلیل و بررسی رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب به آنها خواهد بود.
شما میتوانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکیها را نپذیرد، اما این کار باعث میشود استفادهی شما از سایت با محدودیتهایی مواجه شود. خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده از این که کوکیها شامل هیچگونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمیشود و همچنین هیچ ویروسی کامپیوتر شما را تهدید نخواهد کرد، آنها را فعال کنید.
ما از اطلاعاتی که جمعآوری میکنیم (مثل نشانی رایانامهتان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاعرسانی استفاده میکنیم.
مجموعهی شیرازگِیت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشنها و یا برنامههای مورد استفادهی کاربر را ندارد.
هرگونه استفاده از نام، عنوان یا لینک شیرازگِیت در هر نوع رسانه و رسانههای دیجیتال به هر نحو بدون دریافت رضایت کتبی از شیرازگِیت پیگرد قانونی دارد.
قوانین مربوط به پشتیبانی شیرازگِیت و ساعات پاسخگویی
پشتیبانی شیرازگِیت روزهای تعطیل پاسخگو نیست و هیچگونه وظیفهای بابت رسیدگی به درخواستها یا تحویل سفارشات ندارد.
پشتیبانی شیرازگِیت هیچ وظیفهای جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی و مواردی که مربوط به محصولات وبسایت نیست، ندارد.
پشتیبانی تلفنی و شبکههای اجتماعی شیرازگِیت (اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام) همهروزه (بهغیر از روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 8 عصر فعال است.
پشتیبانی شیرازگِیت تا انتهای روز اشتراک محصولات مجازی پاسخگوی خریداران است و در صورت بروز مشکل، اقدام به تعویض اکانت میکند.
توافقات نهایی
کاربران تصدیق مینمایند که شرایط استفاده از شیرازگِیت را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند.
هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که بیانگر هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، بهمنزلهی امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند متعهد مینماید.
در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت است.
ممکن است مرجع رسیدگی، یک یا چند بند یا ماده از این قرارداد را به هر علت باطل یا مبطل تشخیص دهد؛ طرفین توافق میکنند که در این صورت سایر شروط بهصورت قراردادی مستقل از شرط باطل یا مبطل میان طرفین حاکم باشد.
آخرین بهروزرسانی: 30 بهمن 1403